niedziela, 22 maja 2022

1. Czas start

"Wróci wiosna, deszcz spłynie na drogi
Ciepłem słońca serca się ogrzeją
Tak być musi, bo ciągle tli się w nas ten ogień
Wieczny ogień, który jest nadzieją"
~Andrzej Sapkowski

~***~

Nadeszła wiosna a wraz z nią porządki... Wymiotłam zalegający kurz. Musiałam sobie poukładać kilka rzeczy, zająć się priorytetami i koniec końców mogłam powrócić w spokoju do pisania. W figurkowej stajence nie zmieniło się nic od dłuższego czasu, ale w tym roku mam parę okazów, które chciałabym u siebie widzieć. Mam nadzieję, że wraz z nadejściem nowej pory roku znajdę więcej czasu oraz chęci na prowadzenie bloga.
W zeszłym roku przeprowadziłam się do innego miasta. Był to dla mnie duży szok, bo potrzebowałam naprawdę dużo czasu na aklimatyzację w nowym miejscu. Znalazłam też sobie pracę, nie jest ona może wymarzona, ale całkiem w porządku mi się pracuje. W związku z tą decyzją musiałam zmniejszyć swoje plastikowe stadko. Dziwnie mi też któryś raz z rzędu próbować reanimować bloga, ale jakoś nie umiem całkowicie porzucić tego miejsca. Sama nie wiem czemu... Nie ma tutaj już tylu ludzi co kiedyś a jednak ciepło się robi na serduszku jak ktoś wejdzie i skomentuje wpis.
Jak to wszystko będzie wyglądać? Nie jestem do końca pewna. Chcę dalej zebrać tutaj swoje wspomnienia i napisać o swoim świecie. Jedno wiem, że będę wracać. Wiele nawet razy :)

Lynn - wielbicielka gier, książek, seriali i anime o tematyce fantasy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz